Min rejse med Adele





Jeg har tidligere postet et link med Adeles brillante optræden ved Britt Awards i februar. -Ellers kan den ses igen her. Det var min engelske veninde Katie der havde lagt det ud på sin twitter, og i det øjeblik jeg hørte hende synge, vidste jeg hun var noget særligt og jeg måtte opleve hende.

Googlede som en gal, hun ville spille i Vega 10. april, for 210 kr. Perfekt! Bortset fra at alt allerede var udsolgt. Hvad gør en klog?
Der var ikke noget at gøre hos Billetnet og de alternative sider gjorde mig nervøs. I øvrigt var mindsteprisen på en billet 1000,-
Hmm. Kontaktede alle jeg kender med den mindste musik kontakt og folk ville prøve at forhøre sig.
Jeg satte en annonce i Den blå avis, -ligesom 20 andre hungrende Adele-billet-købere.
Kontaktede også ham der står for ansættelser på Vega, da det var den eneste mail adresse jeg kunne finde, som linkede til et menneske i Vega. Desperat?!


1. April kører jeg næsten galt, da jeg hører radio NOVAfm afholder konkurrence om 2 Adele billetter. "Upload et billede på vores facebook væg med dig og Adele." YES! Himlen åbnede sig og der var en mulighed.
5 billeder blev udvalgt til at dyste om billetterne, jeg var iblandt og kunne smage sejren, vandt ikke og kunne mærke mavepusteren:-)
Her er mit og det meget fine professionelle billede der vandt..-Stadig lidt bitter;)




De tilbagemeldinger jeg fik fra nær og fjern, var desværre negative og jeg prøvede at vænne mig til tanken om ikke at komme til koncerten. -Med stort ubehag.
Mit sidste indslag måtte være at møde op foran Vega med et "Er-der-dog-ikke-nogen-med-en-eksta-billet-jeg-kan-købe-PLEASE?-skilt."

Igår, efter en dejlig lang gåtur i det forrygende vejr, hvor jeg til min veninde et par blomster fik plukket, mens et par gamle tanter fik sukket, fik jeg en anonym opringning. "Hej, er du stadig interesseret i 1 Adele billet? Godt, så kan du få den for 400 og du kan hente den om 10 min? Godt, så ses vi." OMFG!!!
Hed hun Lis, Pia, eller var det Per? Never mind, jeg har adressen. -Og 10 min. senere havde jeg også billetten..

Hjem i bad, sluge lidt mad og af sti afsted. Vega, bip-bip, billet scannet, balkonnen, bedste udsyn, klaveret spiller, Adele kommer frem. Jeg er i himlen. Under koncerten fælder jeg en lykke tåre, mens jeg holder mig for munden, da jeg har en følelse af at mit tandsæt lyser hele salen op.

Fik filmet lidt, men kom desværre til at sætte fingeren for mikrofonen, lige ved mit eget yndlingsstykke..Men pyt, JEG var der! Det var smukt, intimt og hun sang fantastisk, -selv med tømmermænd:-) Opvarmningen var også hyggelig og fik mig til at slappe af.

TAK FOR HJÆLPEN! -Til jer der prøvede.